Love the way you love

Hey readers.
Jag är riktigt PIGG idag, trots dåligt med sömn inatt,
o det är ju väldigt bra :)
Har jobbat hela dagen o sedan fortsatt med mitt jobb-/lägenhetssökande.
Jag letar/söker jobb och lägenheter som en galning varje dag, både i Sthlm o Gbg,
men det är Sthlm jag allra helst vill tillbaka till.
VILL JU DANSA PÅ DC! Ska ta kvällsklasser som en idiot ♥
Tråkigt att inte 2an blev av förresten (för få sökande), det är bara att hoppas på nästa år...?
Iallafall, vet inte huuuuur många jobb o lägenheter jag sökt nu utan resultat (än så länge)
men det är bara att ligga i o kämpa på, jag MÅSTE ha ett jobb och jag VÄGRAR att bli kvar här till hösten! Saknar Sthlm redan.. Ska bara försöka få med mej baby också! Han mååååste! ♥

Nu måste jag duscha o sedan får vi se vad denna lördagskväll har att bjuda på!
Jag vill iallafall mysa :)
PUSS ♥

Snart blir det nog lugg igen!
Och även något annat som jag funderat på hela sommaren....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0