Shoes

Isn't it weird
You spend 9 months tryin to get out and then the rest of your life tryin to get in

Hahahaha.

Nu är min meningslösa dag snart över.
Den blev inte lika mysig som jag trodde, eller jo det har den varit, fast jag är rätt uttråkad också..
Det är farligt när jag är uttråkad och sitter med en dator framför mej.. Jag har liksom ingen självdisciplin o är jag då dessutom uttråkad o behöver piggas upp o bli lite gladare slutar det alltid såhär...



Ja ni kanske fattar....?
Man kollar in allt snyggt som finns och helt plötsligt har man beställt nåt, fast man inte får.
Jag skulle ju bara ha ett par gardiner.....?
Men de här skorna gick inte att motstå. Är de inte sjukt snygga?
Äh skitsamma vad ni tycker egentligen, jag tycker de är fuckin kickass.
Precis som leo-väskan i inlägget (näst) nedanför.
Typiska sånadär saker som man bara VET att man måste ha när man ser dom,
it's meant to be ;)
Skorna fanns i svart också, ravsnygga de med, tänkte ta de först men fastnade mer för denna färgen och än så länge känns det definitely som rätt val :)
Jag längtar tills skorna (o väskan!) är i mina händer o kommer gråta floder om verkligheten inte är lika dreamy...


Kommentarer
Postat av: jenny

TACK

2010-08-22 @ 09:12:44
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0