Shop til you drop

Nu är vi påväg hem igen. Gah vad trött jag är efter allt springande :P
Har blivit endel shoppat, på Lagerhaus, H&M, Åhléns och framför allt IKEA :) Kuuuuul!
Kan visa er lite när och om jag har tid någon annan dag..
Baby ringde nyss o sa att han var hemma efter jobbet så nu ska jag raka vägen hem till lägenheten för att duscha o sedan blir det myskväll all in. Vi firar ju som sagt 2 år tillsammans idag :)
Vi hade tänkt restaurang + bio i Karlstad men vet inte om vi hinner det nu,
isf blir det bara bio, eller så går vi ut nånstans o äter i Säffle eller bara är hemma o lagar mat/myser :D Vi får se, huvudsaken är att vi är tillsammans ;)

Imorgon drar jag till Gbg på morgonen för att gå på visning,
den lägenheten jag ska flytta in i nu till helgen har jag som sagt bara i två månader,
fram tills sista oktober,
o den jag ska titta på imorrn ska hyras ut f.r.o.m. 1 nov så det är helt perfekt,
en 2:a är det som ligger nära den jag ska bo i nu, så det är baara att hålla tummarna!

Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0