Taskmört är väl en fisk?

Jag o Ea har nyss kommit hem från mamma,
vi har varit där ikväll o spelat spel o så, med mamma o Andreas,
körde "Kategorier" om ni vet, man ska välja fem kategorier (typ städer, skådespelare osv) o sedan
skriva nåt under varje kategori på en viss bokstav på tid. Gaaah det är då det gäller att kunna samarbeta med sin hjärna under stress ;) Det är kuuul iaf, gillar såna spel! Men man får sån panik och sånt hjärnstopp!
Här har ni några exempel på kvällens tabbar/roligheter:

Ben Eflick (Ea under skådespelare, hahahaha Eflick)
Taskmört (jag under kategorn Fiskar, på T)
Liten tax (jag under kategorin hundraser, på L)
Löjrom (jag under kategorin fiskar)

Hmmm... nu när jag skriver det såhär märker jag att det mest var jag som gjort bort mig ikväll, hahaha. Men de två i mitten var jag ju medveten om, skrev det för att va litte rolig för jag ändå inte kom på nåt;P Fan det skulle jag inte ha berättat, nu förstörde jag kanske det roliga.
Den sista var jag iaf bara dum ^^
Men roligast är ändå Eflick hahaha jag dog lite när jag såg det på Eas papper.
Fanns fler såna roliga saker men kommer inte ihåg :P Aja..
Lite underligt må jag även tycka att det var att INGEN av de andra visste vem Gwyneth Palthrow var så jag var nära att inte få poäng för det för de trodde jag hittade på! Vafan hahaha kom in i matchen ;)

Nu är klockan helt plötsligt jättemkt ju så ska get ready for bed.
Nighty night


Random pics














Kommentarer
Postat av: jennyj

tack

2010-08-21 @ 10:24:59
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0