Nervös inför morgondagen

Är jättetrött nu, thank god. Ska göra mej iordning för sängen o sedan krypa ned tillsammans med baby,
klockan är redan alldeles för mkt egentligen!
Imorgon ringer klockan omänskligt tidigt, nämligen strax före fem,
vårat tåg går 06.56 så runt halv sju måste vi bege oss hemifrån o då ska jag ha hunnit duscha,
föna/fixa håret, sminka mej o göra mej så fin som möjligt, borsta tänder osv osv ja allt det där ni vet + fixa frukost att ta med till tåget m.m. Phuu jag kommer vara en zombie imorrn, icke bra på en sån viktig dag!
Men det ska säkert gå bra, jag HOPPAS det iaf! Håller mina tummar och tår...
För er som inte vet eller glömt är det alltså dags för Göteborg imorrn,
ska på 3 anställningsintervjuer + lägenhetsvisning. Lite shopping ska vi väl allt hinna med också...?;)
Jag o baby bokade precis sista-minuten-tåg, vid 19 åker vi hem igen,
ska träffa mina underbara vänner direkt då så vi hörs efter det antar jag :)

Puuusss natti och wish me luck!


I'm gonna roooock tomorrow ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0