YEEEEEEEEEEEEEEY!

Heeej!
Var aaalldeles för trött för att skriva något igårkväll,
det hann bara bli 2 timmars sömn (hade massa o göra så det blev sent o sen gick de inte att somna!!) innan det var dags att stiga upp för att åka till Gbg.
Intervjuerna gick bra (särskilt en, den jag hoppades mest på:)), vi hann med lite shopping (och megagod nachobuffé på Lydias som vanligt;P) o sedan drog vi på lägenhetsvisning innan vi åkte hem.
Lägenheten var jättefin! Och..... vi skrev kontrakt :D Wiiiiie! Ja, andrahandskontrakt då.. För 2 månader bara, tyvärr :S Men det är bara att hoppas på att jag (vi) hittar något efter det, det löser sej alltid :) Det viktigaste är ju att jag har en lägenhet nu i början iaf!
Var hemma runt halv 10, hann bara hem o byta om o sedan åkte jag till Fia för lite tjejkväll, Catti, Karin o Maja var på plats :) ♥
När jag kom hem därifrån var jag HELT SLUT så ville bara sova..
Sedan upp för att jobba idag.

O nu sitter jag hos mamma o har precis käkat mat som jag lagade i ordning här.
Ea är på landet men kommer o hämtar mej senare ;P

Åhh ååh åhhh vet ni? Det jag egentligen skulle komma till:
Fick ett samtal förut...
Och...
JAG HAR FÅTT JOBB I GBG!
Wiiiiie, yes yes yes!
Tackade ja direkt, även om jag inte vet hur det gick på de andra än,
MEN detta var det jobbet som jag helst ville ha då det kändes bäst när jag var där, fina lokaler,
precis i stan, bra arbetstider (mån-tors 8-17, fre 8-16) alla som jobbade där verkade jättetrevliga, det var blandat med tjejer o killar o typ alla var i min ålder plus minus. O han sa att dom strävar efter att det ska kännas som "sitt andra hem" när man är där, o att de anställda är ett tight gäng som har kul ihop o brukar sitta o spela spel osv på rasterna ;) Haha!
Nej men det känns jättebra det här och jag är skitglad! Fast nervös..
Men jag ska klara detta o jag ska göra det bra!

Nu undrar ni säkert vad det är för jobb...? Eller? Gör ni...?

Det är iaf som säljare på nummerupplysningen, 118 218 ;) Hoho.
Ingen såndär jävla skit där man vänder sig till privatpersoner (skulle ALDRIG vilja jobba med det)
utan de säljer annonser osv till företag.
Jag får en fast lön varje månad o sedan provision på det så det är upp till mej hur mkt jag vill tjäna ;) Finns mkt pengar iaf, bara man blir en duktig säljare! Och det SKA jag bli ;) Jag är ju en tävlingsmänniska som fan o envis så när jag vill nåt, då jävlar :P

De hade intervjuat runt 40 (!!) stycken,
sedan valt ut 12 av dom som de tyckte var riktigt bra.
8 av dem fick jobbet. O jag var en av dom :D Yeyy, bra jobbat Madde ;)
Ska bli kul att träffa de andra nya också! Skönt att inte va enasm om att vara ny med...

På torsdag nästa vecka börjar jag iallafall att utbildas.
Ska få låna Fias lägenhet ons-fre, sedan åker jag hem till Säffle o tillbaka med bilen o Ea på söndag morgon för att flytta in i min lägenhet :)

OOJ vad mkt jag skrivit nu men det är bara för att jag är så glad o vill berätta allt för er!

Har (mer eller mindre) bestämt mej för att jag ska börja dansa på Dansforum i centrala Gbg,
så nu ska jag sätta mig ner o välja ut allt jag vill gå på o sedan pussla ihop schemat :D

PUSS PÅ ER!


HAAAPPY :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0