Don't keep me waiting, please let me know

Hejsan hoppsan lillebror!
Idag sov jag o baby till typ 2 :) Haha shit pommesfrites men det var välbehövligt,
blev sent inatt + att vi var trötta sen innan.
Sedan har vi spenderat hela dagen på stan. Jag hade olika ärenden: banken, arbetsförmedlingen,
skatteverket som inte ens fanns här längre utan bara i Åmål, apoteket, Lindex m.m.
Sedan satte vi oss och tog en pizza (vilket blev..ehum frukosten för mej;P) innan vi handlade på ICA o Netto o sedan drog hem :) O så var dagen typ slut...? (Kom hem runt 7 men internet har krånglat så detta inlägget har faen tagit tid!!)

Vi ska söka massa jobb åt Ea nu! Sedan ha tv-spelskväll ;)


Dagens bilder:


Nya stövlar från Dinsko, köpte i Gbg i förrgår (+ kedjor från H&M)


I really like my outfit today. Everything is new, from H&M höst :)


Ursäkta röran ;P


My hair's a mess too ;)


Dagens köp, Lindex
Inte så kul att se kanske men wtf


Jag ville till Netto bara för att de hade billiga, naturella cashewnötter, vilket jag äälskar :)
Men självklart blev det lite annat också, bl.a detta:



HAHA sånt här är såå typiskt mig att köpa :P

1. Shoppinglista
2. Veckokalender

Stor magnet på baksidorna, skitbra att ha på kylskåpet ju ;P
O visst är det fint...?:P
Har fortf plasten kvar, tänker inte öppna förrän på söndag i nya lägenheten i Gbg,
får passa på att ha sånahär söta, tjejiga, fjantiga saker nu när jag ska bo själv i 2 månader ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0