Bilderna från Torgfesten i lördags

Just ja, här har ni bilderna (well inte alla men de minst onormala;P) från förra
lördagen
:


Haha andra bilden blev jättekonstig (duck) men såhär såg jag ut iaf


Fjååårtis


Här blev det visst ett jäkla bildglapp. Inga bilder från förfesten :P
Men vi var ett gäng tjejer o killar på Fias altan iaf :D Kuuuuul, yes.



Malin, jag o Karin i kön till Harrys


Malin kan vara det sötaste på denna jord!


Jag i folkvimlet:P


Camilla, Karin, Malin & jag ♥


Friends


Efter att ha köat en timme sa de att det var fullt. Jaha kuuul i en stad med EN KROG tänkte vi,
tillslut hamnade vi i min o Eas lägenhet med fyllekäk, mer dricka o massa dans:D
Jag o Karin öste golvet iaf;P Hahahahhaha har en video men får se om ja vågar lägga upp den;P
Karin på bilden iaf :)




Fia däcka med Britt-Marie ^^


The poser Karin


Therese o Malin


Senare drog alla o Ea kom hem. Jag leker scarecrow....?^^
Hahaha helt svettig efter allt dansande även


Ea ville härmas ;P Men han var för mesig eller hur ;D


Kommentarer
Postat av: malin

du är världens sötaste madde!

2010-08-20 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0