What I really need is what makes me bleed

Har jobbat idag. Sedan handlat, lagat/käkat nachos o hyrt film ihop med baby.
Luftslottet som sprängdes fick det bli,
efter att vi sett 1an o 2an på bio blev det liksom aldrig av att vi såg 3an, men nu så :) Den var helt okej, spännande!
Sedan såg vi även på nån film på tv:n som jag såklart somnade framför,
åh jag som ville se slutet :P
Aja. Nu MÅSTE jag sova. Är helt slut egentligen o ska ju jobba imorrn.
Förlåt för att min blogg suger just nu, får ingen inspo alls i denna skitstaden.
Trivs inte här, det är tråkigt, dött o jag kan inte dansa :( Inga roliga affärer/butiker heller o typ allt stängt på söndagar.. Tråk-folk. Inget uteliv. Får kinda panic. I need to leave.
Puss o godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0