What is wortwhile in the world, if you can't be with the one you love



Jag o baby har nyss kollat klart på Edge of Darkness med Mel Gibson som vi hyrde.
Den va la helt okej.
Vi är proppmätta o mår illa efter allt vi ätit, gaaah.
MÅSTE ta tag i träningen nu, vafan jag älskar ju att träna?

Vet ni, jag använder mitt mobila bredband nu:D Yeeees äntligen har det kommit!
Eller, det kom ju för typ 2 veckor sen, efter att jag väntat sen maj typ, men alltid ska nåt va fel
så självklart fick jag ju inte med något SIM-kort då, så har väntat på det, det måste ju ha kommit i fredags men baby hittade inte kuvertet förrän ikväll? Tror det kom fel o kom till grannen..
Aja nu har jag det iaf o det är jag såhäääär glad över!

Men hörrni, dags att sova nu.
Jag o baby har en OTROLIGT rolig dag framför oss imorrn med storstädning, rensning, mer tvätt osv.. Roligare när man är två iaf ;)
Puss på er o natti


Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra?:D

2010-08-16 @ 03:36:14
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0