When everybody loves you you can never be lonely

Good morning. Vaknade för drygt någon timme sen, till ett grått, kallt och tråkigt väder.
Är trött och seg för jag kunde inte somna förrän 6 imorse. Fyfan.
Idag är en sån dag där det första jag kände och tänkte var "Idag ska jag inte göra ett skit". Ibland är det så.
Så idag ska jag bara va här i lägenheten, spela tv-spel, kolla på Sex and the City- och That 70's boxar, läsa min bok, internetÖGONshoppa, fixa naglar i en ny färg, äta choklad o pyssla med saker...
Nu när jag skriver detta så låter det inte så pjåkigt utan faktiskt väldigt mysigt.
Det matchar dock inte med utgång ikväll som jag hade tänkt med söta vänner,
så vi får se hur det blir. Idag är jag boring, tjolahopp!

Tror det behövs för känns som dessa närliggande dagarna liksom är lite lugnet före stormen...
Snart drar allt igång, flytt, jobb på heltid, dans ca. 2 klasser per kväll (vill styrketräna också) samt plugg... Ah jo. Idag ska jag inte göra ett skit.


Här får ni en bild på något som inte är så boring däremot nämligen världens snyggaste väska (från H&M) som bara skriiiiiiiker Madde och som ska bli min snart. Gud alltså fyfan vad kär jag är.


Kommentarer
Postat av: mathy

ååå snygg!!!

2010-08-21 @ 20:41:19
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0