You can rule the world, oh no, not mine

Tänkte börja med en ny grej. (Inte ny i bloggvärlden alltså men i min blogg:P)
Nämligen slänga in "dagens låt" då och då.
Kan vara vad som helst, en låt jag bara tycker är jävligt bra, en låt som påminner om något, en låt som gestaltar vad jag känner för tillfället, en låt jag lyssnar mkt på just under den perioden, en låt från förr, en bra danslåt, en konstig låt, ja vad som helst!
Tolka får ni göra själv, kommer för det mesta antagligen inte skriva nåt. Bara ibland, litegrann, som idag. Eller en liten kommentar varje gång kanske, haha, vi får se vad jag känner för ;P
Hope you'll like it :)

Här har ni dagens låt:
(kan nån förresten tala om hur man får låten utan videon, bara raden med play-knappen osv, ni fattar...)



Favorit från förr, underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0