You're the reason

Holabandola!
Har jobbat idag. Ikväll ska jag fixa lite grejer o sedan bara mysa med min underbara pojkvän :)
Ska laga mat till oss snart så det är klart när han kommer hem från jobbet!

Kvällen igår var jättetrevlig!
Det regnade då o då men det var ändå hyfsat mkt med folk o vi satt under ett parasoll
så det gjorde inget ;) De olika banden som spelade imponerade faktiskt, lokala begåvningar ;)
Det var myys o som vanligt trevligt att va med Fia o Karin :)
Ea kom på slutet också, för han hörde hårdrock/metal från fönstret (vår lägenhet ligger rätt nära Silvenska), Strykjärn spelade nämligen sist, så Ea ville se o sprang dit;P Blev lite förvånad när jag såg honom stå bakom oss helt plötsligt! Hehe ;) Sedan åkte vi till mamma o kollade på So You Think You Can Dance och sov där :)
Försökte ta bilder flera ggr igår men min kamera är cp. Hela skärmen var bara vit varje gång jag satte på den, sen pep den o stängde av sej igen. Fuckin biiiatch!

Åh är så glad idag o har lite grejer att berätta,
men tar det senare ;)
Wiiiiie jag är pirrig! It's time for a change..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0