Hej igeeeen :D

Heeeej!
Saknat mig...?;)
Alltså fyfan vilken dålig bloggare jag är. Jag vet.
Det är väl inte ens nån idé att dra igång nåt tjafs om hur lite tid/ork över jag har eller så,
tror inte det är speciellt intressant att höra om, hehe.
Nu var det iallafall över en månad sedan jag skrev något, inte helt okej,
jag viiiiill ju men vafan. Kan inte lova något om hur det blir efter detta inlägget heller,
kan bara säga att jag tänker försöka iallafall ;P
Åh jag har ju massa bilder jag vill lägga upp!

Just nu sitter jag på jobbet.
Vi har lunch o det är alldeles för många sjuka just nu,
så eftersom jag är lite uttråkad passade det ju perfekt att gå in här o skriva lite :)
Det har hittills gått mkt bra idag o så hoppas jag det fortsätter!

Imorgon är det helg o då kommer min finaste älskling till mig. ♥
Vi har planerat Idolfinalen, julklappsshopping, bowling, bio o kanske pepparkaksbak!
Längtar så jäääävla mkt :D:D

Kan inte fatta att det imorgon bara är 2 veckor kvar till julafton!
Wiiiiiiiiie, familj och jul ♥
Jag är en av de som verkligen älskar julen, finns inget bättre än just julafton tycker jag,
mysigaste dagen på hela året, kan inte fatta hur vissa kan ogilla julen, blää på er :P

Nej nu ska jag slappna av me bloggläsande ett tag innan vi börjar igen vid 13!
Ha det så bra nu alla sötnosar som fortfarande kikar in här om dagarna :D

PUSS på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0