Jul, jul, strålande jul

Fredagen o lördagen med Frida har varit supermysig o rolig!
Julkonserten vart helt underbar, grymt bra! Trodde ju såklart att den skulle vara bra men den var sååå mkt bättre än jag förväntat mej. Klockren rakt igenom, så fint, mysigt o roligt. Björn Kjellman har alltid varit en favorit hos mig, älskar honom men efter detta älskar jag honom ännu mer :P Han var så jävla rolig haha!
Nej men det var jättefint, är glad att jag fick se den och jag fick veeerkligen julstämning!



Efteråt tog vi en sväng på JulLiseberg men det var så äckligt kallt så vi orkade inte allför länge.

Kvällen spenderades med julfilmer, popcorn och choklad. ♥
Asbra dag/kväll, precis som fredagen!

Idag däremot har det varit mindre roligt.
Har haft tråkigt och haft det tomt, gillar inte att vara själv :S Särskilt inte när jag saknar Ea så mkt! Och min familj! Längtar såååå tills på onsdag kväääääääll!

Iaf, efter en lång sovmorgon har dagen spenderats till slappande framför tv:n, lite handlande, disk, tvätt, matlagning.. En typisk tråkig, ensam söndag.
Ligger just nu mätt o kollar på Gossig Girl och ska snart ner till tvättstugan igen.
Hade tänkt att städa idag också men det får bli imorrn eller nåt. Bara det blir gjort innan jag åker
hem till Säffle för jul så :)

Ha det så braa söta ni, PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0