This is the best feeling

Helgen med min älskling hos mig här i Göteborg var helt uuuunderbar!
Finns ingen känsla i hela världen som är bättre än den jag känner när vi är tillsammans.
Det låter säkert jättetöntigt men det är verkligen så.
Hur kan man älska en människa så mkt?

Känns skittråkigt nu när man är ensam igen,
men det har gått jättebra på jobbet idag iaf så det piggar upp :)

Just nu ligger jag i soffan inlindad i min mysiga fleecefilt, proppmätt
och tittar på tv. Blev dåligt med sömn inatt så ska bara slappa o lägga mej tidigt.

Ha det så bra så hörs vi snart igen :) ♥


Här får ni en vacker bild på oss från förra helgen när jag var
hemma i Säffle, vi e mitt uppe i pepparkakshus-bak :)
Yes jag har förkläde på mej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0