You're the world to me

Kill me vilken seg dag det varit idag på jobbet. Eller ja, dagen har ju varit helt okej men jag har varit så trööööött o haft ont i huvet hela dagen. Fy. La mej alldeles för sent igår. Men konstigt nog har det ändå gått väldigt bra idag! Det har det faktiskt gjort varje dag hela denna månaden så jag hoppas det fortsätter så det lilla som är kvar så jag får gött med cash ;)
Efter jobbet tog jag en sväng på stan för att försöka inhandla de sista julklapparna, men det gick sådär.. Får fortsätta imorrn eller nåt!
Nu har jag precis käkat fiskbullar (haha det är så jävla gott!) o ligger o bara tar det lugnt framför tv:n. Ska kolla på Top Model, duscha, slå in lite julklappar o sedan lägga mej i min nybäddade säng o läsa tills jag somnar. ♥
Förlåt för att jag inte har så mkt intressant att skriva om o att jag bara hinner uppdatera som mest en gång om dagen men så e de, bättre än inget eller hur..?;)

Fyyyyyyyyyyyy vad jag saknar Eaaaaaaaaaaa!


Baby your beauty is just something away from this time
I never knew that your perfection could exist around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0