Fortsätta eller inte? =S

Har visst lagt min blogg lite på is... Har nästan glömt bort den helt, har knappt använt min dator överhuvudtaget på länge.

Det har hänt så mkt senaste tiden som jag inte skrivit om o jag har sååå mkt bilder från det senaste halvåret som jag inte lagt in men jag kommer aldrig ha tid att ta igen allt o det är kanske ingen som är intresserad ändå. Vet ärligt inte hur jag ska göra med min blogg just nu, om jag ska sluta helt o ta upp den senare när jag faktiskt har tid o ork eller om jag ska försöka börja igen.
Det märks väl ;)

Tycker att ni som fortfarande tittar in varje dag, trots att jag aldrig uppdaterar, är hur söta som helst, antar att många är nära o kära som vill veta vad jag har för mej, eller så har jag massa snokare bara :P
Är bara förvånad att jag fortfarande har läsare! Det gör ju att man vill börja blogga igen, blir det inte nu så blir det senare, jag lovar. Älskar ju min blogg, fifan ;)

Har precis betalat alla räkningar (o insett att det kommer bli ytterligare en urfattig månad. Särskilt nu när allt jag hade i min frys blev snott. Tur att jag fyller år denna månad iaf o kan önska mej pengar:P) o håller på o tvättar. Har tänkt storstäda lägenheten idag också, gör det varje helg jag är kvar i Sthlm. Blir fan stökigt med en gång i min lilla etta :P
Ikväll blir det inflyttningsfest hos kära Jessica i klassen, med tema lila ;P Jag som inte har ETT ENDA lila klädesplagg. Det är faktiskt helt sant. Förutom en lila liten väst som jag inte gillar... Har iallafall hittat ett par lila örhängen ;) Haha. Det ska bli jäkligt kul iaf!

Puss på er


Här får ni iaf några bilder från en fest hos Naimi förrförra helgen (för att fira Kersti som fyllt år!)


Vi drog bort bord osv för att skapa daaancefloor ;P


Lovisa o Naimi, hahahha


Jag, poseglad


Kersti ;D


Johan hahaa


Jessica, jag o Jennifer


Jennifer o jag :P


Sara o Lisa, sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0