Bakissöndag o bilder från igårkväll

Hallå på er! Nämen jag bloggar ;)
Ja, jag ska försöka iallafall, får väl se hur det går denna gången..
Håller på att laga mat nu (kassler, mmmm) o tvättar o kollar på tv samtidigt :P
Har inte varit speciellt produktiv idag, är inte så pigg efter igårkväll om man säger så..;P
Men det var jäkligt kul iaf!

Bilder från inflyttningsfesten hos Jessica igår:


Sara o Lisa


Sara, Lisa, jag


Sänghäng :P


Hmm vad händer :P


Jessica herself med kanske inte världens mest lyckade min ^^


Jessica, Vanessa o some dudes :P


En glad Madde, klart jag ska ta kort på mig själv!

Denna veckan har vi, istället för sportlov, temavecka i skolan!
Ska ha pardans o akrobatik o grejer :) Imorgon har vi två lektioner stage-fighting!
Efter lunch kommer vi hela veckan att ha planering inför föreställningen o så slutar vi 3 varje dag :)
Vi kommer alltså bara ha två fysiska lektioner/dag (2 före lunch) vilket blir skönt eftersom jag fått problem med mitt ena knä. Vette fan vad det är men det känns skitkonstigt o gör ont som fan när jag dansar, o även när jag inte dansar också nuförtiden, räcker att jag går eller nåt... Blir det inte bättre får jag kolla upp det! Alltid ska det vara nåt..... Suuuuck.

Men nu börjar maten bli klar här :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0