Daaans


(jag i danslokalen nyss, svettig o go :P
jag vet, jag posar som en fjortis. Gör alltid det när jag inte orkar va seriös^^)


Tjenis!
Har nyss kommit hem från danslokalen.
Har varit där o dansat med Mikaela sedan 12. Skiitkul :)
Har inte dansat ett enda steg hittills på lovet så det var fucking underbart att dansa igen!!
FAN vad jag längtar till skolan nuuuu!!!!
Iaf, hon var tvungen att dra halv 3 så då stannade jag kvar o körde styrketräning o stretching ett tag,
tills två andra instruktörer kom o skulle korra till deras grupper.
Då kom Ea o hämtade mej and now I'm sitting here in the kitchen and ska snart åka till ICA o handla åt mammi and then göra middag. Vad ska vi hitta på för mat idag tro....?;)
Har lite att greja o fixa med efter det, sedan blir det bara freeedagsmyyys med premiären av Let's Dance bl.a. :) Gillas!

Det var förresten jättemysigt igår ute på landet!
Hemma hos Emma Kj o hennes kille var vi: jag, Karin, Fia, Emma Ku, Maja o Thomas.
Vi satt o pratade en massa strunt o åt gööööött ;D Det kommer nog dröja ett tag innan alla ses igen så det var lite tråkigt att säga hejdå =S Fast å andra sidan skulle Karin styra fest i Trollhättan i februari så då dröjer det ju inte så länge ändå om alla kan komma ;)

Nej, nu ska vi åka!
Hoppas ni har en braig fredag :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller på samma =) Daniel får alltid dansa med dem snygga!

2010-01-08 @ 18:27:13
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0