Bilder från nyår

ÄNTLIGEN! Har suttit i massvis med timmar för att försöka få in allt,
blev "webbsidan kan inte visas" varannan jävla gång så fick göra om o göra om, störande!
Tur jag inte hade något vettigare för mej idag ändå ;P

Här har ni iaf några (eller ja, ganska många;P) av alla bilderna jag tog! Enjoy ;)



Jag o Ea hemma hos mej, färdigfixade. Ea fjantar sej bakom med snus i käften när jag trodde han va seriös :P


Ja, det blev ju mkt bättre ;P


Bäst att ta en bild själv ;)
Just ja, det har jag inte sagt än men Malin har klippt hellugg på mig igen, på juldagen gjorde hon det :)


Nyårsoutfiten. Det var faktiskt finare irl ;)


O såhär snygg var min baby, fast med en konstig min på bilden :P



Sedan drog vi iväg till Fia där vi drack massa bål o lagade ihop middag tillsammans.


Jag smygfotar.





Malin o Johan kom förbi :) Jaaa :D


Efter maten spelade vi "Med andra ord" och drack så mkt vi orkade efter den jävligt goda maten,
i väntan på tolvslaget. Skitkul var det:D


PUSS på min baby


Ea ser sur ut, haha, men han e så jäkla fin ändå :)
Vi har lindat in oss i bordsdekorationen tydligen?


Fia med hennes Jonas :)


Haha förlåt Ea men var tvungen att ta med denna, tycker den e så härlig ;)
Såhär glad var jag verkligen hela kvällen (eller ja, åtminstone fram till typ 1 när jag o de flesta andra blev helt sega:P), mådde så jäkla bra o gick runt o kände mej kärare än nånsin hela kvällen :)


Fia and me


Snart 12! Markel förbereder lite raketer


Här är efter 12-slaget tror jag.





Dimmigt ;p Ea, Johan o Malin iaf!


Jag o Karin. Haha vafan :P


Vilken tur att Malin kom :) Vi hade så roligt! Sööötnos ♥



I'm never letting you go


Fiiiia :D


Blev visst många pussbilder denna kväll :P


Hahahaha humor

Som sagt, en jäkligt lyckad kväll, en av mina bästa nyårsaftonar!
Det blev dock inte så sent som jag trott, någongång efter 3 låg jag o baby i min säng o sussade,
men det var en perfekt kväll ändå ;)

Nu blir det myskväll med Robinson m.m., blir nog ingen mer dator idag för är så trött på den nu när den krånglat i massa timmar, orkar inte sitta mer. Men det blir mer bloggande imorgon :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0