Myyysig söndag

Heey. Ligger i soffan hemma hos mej med älskling o tittar på Ondskan.
Vi har ganska nyss kommit hem, har varit hos hans föräldrar hela dagen o haft det mysigt. Alla hans syskon var med också. Vi har käkat middag o efterrätt, varit ute o åkt skridskor (eller ja o Ea hade inga så vi gled mest runt på våra skor;P) på isen utanför deras hus, kollat på filmer från när de var små m.m. ;P Haha det var kul att se Ea som lillkille in action ;) Mwaha!

Ja, mer än så har inte hänt idag. Vi åkte dit vid 2 o vaknade vid 1 så ;)
Nu ska jag göra i ordning kvällsmat!

Har börjat lägga in bilder från Mikaelas möhippa o bröllop här i bloggen också som jag kom på häromdagen att jag helt glömt bort. Men det är mkt bilder och blogg.se krånglar äckligt mkt just nu (är det bara för mej?) så det tar ju tusen år! Ska fortsätta med det ikväll iallafall, de kommer nog in imorrn :)

Så länge får ni några bilder från lilla julafton som jag, Catti, Karin o Fia alltid firar dagen före julafton :)
Mysigaste traditionen!




(jag stirrar som fan på bilden med mej o catti, bara för att vi fick göra om tre ggr för att jag blundade;P haha)

PUSShej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0