Glittrande

Det blev en powerwalk ute i förmiddags ändå, men det ångrar jag inte!
Lisa Hannigan, Regina Spector o självaste Damien tillsammans med mina egna tankar o inget annat än vit, glittrande snö runtomkring med solen på hela tiden som gjorde allt ännu finare... Förutom att ansiktet höll på att frysa ihjäl trots att jag hade mössa ner till ögonen o halsduk upp till näsan så var det fanimej underbart så är det lika fint väder blir det samma sak imorgon. Då ska jag ta med mig kameran isf :)
Strechade o käkade världens godaste frukost när jag kom hem igen o tog en lång, varm dusch för att tina upp :P När jag väl duschat kände jag mej så himla fräsch så jag hade ingen lust att ställa mej o damma o skura, mwaha. Så jag sköt upp det till imorgon ;)
Har varit ute på stan o gjort mina ärenden o vart en sväng förbi Fia, så har familjen käkat meeeegagod nachos o efter det har jag o my little brother lirat supernintendo. Haha bästa tv-spelet ;P
Nu blir det spelkväll resten av kvällen med mamma, mormor, morfar, Andreas, Daniel o Ea :)

Såhär ser jag ut idag:
(inte orkat göra mej i ordning direkt men det får ni stå ut med;P)






Nu ska jag umgås!

Hoppas ni som läser också har det mysigt i vintermörkret :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0