Good morning y'all ;)


Godmorgon
:)
Har precis haft världens mysigaste morgonmys med älskling så nu är jag på stråålande humör.
Gud vad jag kommer sakna att vakna till varma kramar o pussar överallt när jag är back in Sthlm =S
Nu har han åkt för att laga nåt me hans bil (yees han är ledig denna veckan också, eller åtminstone fram till tors, för de kan ändå inte göra så speciellt mkt i all snö, wiiie) o jag ska sätta igång med resten av städningen, dvs damma o skura mitt rum, + fortsätta tvätta. Blir nog ingen vidare rolig förmiddag, hehe, men i eftermiddag/kväll blir det familjehäng (+ Ea;P) eftersom Daniel (storebror) åker tillbaka till Linköping imorgon, så vi ska äta tacos/nachos/tortillas o ha spelkväll :) Me like!

Innan jag käkar frukost vill jag köra ett konditions-/förbränningspass men huur faasen då undrar jag? Megamkt snö ute som vanligt så man måste ju hålla sej inomhus, har inget kort till att dra till något gym här heller så man kan springa på löpband eller nåt vilket hade varit skönt o inte har vi några såna träningsgrejer hemma heller, så vad gör man då? Gör lite försiktig egenpåhittad aerobics i vardagsrummet bredvid julgranen? Springer upp o ner i trappan? Springer runt, runt, runt ett bord? Haha vafaan. Ge mej vår tack så man kan träna utomhus!
Styrka är ju lätt att köra ändå men det gjorde jag igår så nu får musklerna återhämta sig/bygga upp sej tills imorrn!
Jaja, nu virrar jag bara här;P Haha. Får väl se om jag lyckas hitta på något, har nån ett bra förslag/råd/tips: let me know ;)

Nu ska fläsket upp ur sängen iallafall!
Hörs nog sen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0