Icecold

Saaatan vad svårt det var att gå upp imorse, älsklingen var lika go o mysig som vanligt
o sängen var sååå varm o skööön :) Men runt 11 släpade vi oss upp iallafall.
Ea åkte hem o jag gick ut på promenad, är stolt över mej själv att jag tog mej ut fast det var nästan -20 ute! Gooood! Mina ögonfransar var nästan som Jack's innan han dör i Titanic o min fejja var rödare än faluröd färg efteråt! Har fortfarande inte tinat upp helt (fast jag hade typ tre lager kläder under jackan) så ska ta en varm dusch snart.
Har precis sagt hejdå till Daniel som är påväg till Linköping nu, känns redan mer tomt här hemma!=S
Nu ska jag käka frukost (lite sent, jag vet..), havregrynsgröt med hemmagjort äpplemos, mmmm:D

Hörs seeeen!


Tog med kameran ut förut på min vinterpromenix ;P


En schleten, osminkad o stelfrusten tomat.



Fiiint va! Ser dock mörkare ut på bilderna än det var, som om klockan var typ 3,
men de va riktigt ljust o fint i verkligheten :) Jag älskar faktiskt vintern!
(även om den kunde vara lite kortare o sommaren lite längre....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0