Torsdag

Skit också, jag som hade börjat vända tillbaka dygnet sakta men säkert o gå upp i lagom tid..
Så blev jag övertrött inatt o kunde inte somna förrän efter tre nån gång! Men jag tänkte ändå gå upp vid halv 10 när Ea gick upp för att åka o lämna in firmabilen på service. Tror ni jag gjorde det? Nää jag var helt stendöd så jag somnade om till 12! Jäkla skit också. Har bara tre morgonar på mej att vända tillbaka detta nu så jag inte får en chock när klockan ringer runt 6 på måndag. Får skärpa mej imorrn helt enkelt ;)
Sitter i köket nu (med mammi) o har precis käkat frukost: fil med banan, apelsin, solroskärnor o cashewnötter + en rostad limpa med äggröra på. Vattnas det inte i munnen på er..?;) En riktig god frukost är det bästa på hela dagen! (Shit vad ofta jag låter som en tönt i min blogg har jag märkt, jag som är en sån cooling;P)

Nu måste jag tvätta.
Sedan ska jag o mamma ägra några timmar till att pyssla med våra receptböcker :) Äälskar sånt! (lät jag som en tönt igen nu? okej jag kanske är en tönt då...)
Ikväll vet jag inte vad som händer. Mikaela kunde äntligen dra till danslokalen o dansa,
o faaaan vad jag vill det, har både världens dansabstinens o Mikaela-abstinens ;P Saknar lokalen också!
Samtidigt har Fia, Maja, Emma, Karin o vem vet mer styrt upp mys-/tjejkväll o hur ofta är alla vi samlade då?! Åhhhh, beslutsångeeeest!

Får hoppas de löser sej så att jag kan hinna med båda!

Hejsvejs ♥

I väntan på alla bilder jag lovat er får ni två till från nyår:


Jag o världens underbaraste Ea :)


Snyggt, haha. Diskuterar nåt igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0