Yeya är grym!

Medans jag väntar på tvätten sitter jag här o kollar på dans på youtube.
Så kom ett klipp med Yeya upp, som vi haft som gästlärare 4-5 (?) ggr under höstterminen på Danscenter.
De två första gångerna var jag skadad o kunde inte vara med utan satt o tittade på o höll på o dööö för det såg så jäkla grymt kul ut!!! Gissa om jag blev överlycklig när jag fick reda på att vi under näst sista veckan i skolan skulle ha henne några ggr igen som vikarie för en av huvudlärarna i street! Gissa vad som händer då? Ja, ni som följt min blogg vet ju vad som hände mej när jag äntligen blivit bra från skador. Yes, jag blev SJUK istället! Fick ont i halsen, hosta, feber, ont överallt m.m. så att dansa kunde jag ju bara glömma. Men hann vara med på EN av hennes lektioner iallafall innan det hände och det var typ den roligaste o mest givande street-klassen hittills. Älskar hennes stil, hon är helt jävla grym o gör gryyymma koreografier! Superfort går det o massa, massa detaljer men fan va gött det känns när man sätter det ;D Hon är från Sverige men är inte i Sverige så ofta nuförtiden så det är bara att hoooppas att hon kommer tillbaka igen till våren för jag vill ha fler klasser med henne!!

Ville bara dela med mig till er av klippet jag hittade, det finns säkert bätter klipp men orkar inte leta upp nu.
Detta är från en workshop på Danscenter 2008, i den salen vi är mest i. :)
Vet inte vilka dansarna är men.. Yeya står iallafall längst fram i mitten hela tiden,
i första korren har hon vit tröja o i andra svart.
(Haha mitten av klippet är så jäkla kul när hon ramlar;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0