Fan vad jag älskar dessa mysiga dagar

Hello! Älsklingen ligger bredvid mig i sängen o försöker sova o jag borde väl också göra det, men ville bara skriva här i bloggen lite snabbt först. Inte för att det hänt något jättespännande idag men ;P Hmm vad har jag gjort sen jag skrev sist... Duschat, grejat med en hemlis (hihi), spelat Mastermind med mamma o sen med Andreas, haft morbror o hans fru på besök/fika, spelat spel med mamma, Andreas o Ea, tränat, käkat kvällis o kollat på So You Think You Can Dance som dragit igång på allvar nu :) Wiiiie! Ja, det var väl i stort sett min eftermiddag/kväll det. Lugn o mysig med andra ord, precis som jag vill ha det just nu. Måste passa på att ha det lite lugnt o skönt medans man kan, snart drar en ny termin igång igen med 6-8 timmars träning om dagen + saker att göra hela tiden + tidiga morgonar.. Men på måndag kommer jag vara såå redo för det ;)

Nu är det dags att stänga av här o försöka sova.
Natti


Såhär har jag myst runt idag:

Hahaha ser mys ut va...?;P "Norrlandsflickan" har dom sagt till mej idag, hoho. Det är mamma som har stickat tröjan till pappa en gång i tiden ;)





Jag, bror o Ea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0