Last day

Idag är det sista dagen/kvällen här hemma innan jag åker tillbaka till Sthlm, åker imorrn förmiddag.
Har därför massa att göra idag + att jag vill umgås så mkt som möjligt med familjen o Ea så därför bloggar jag nog inget mer förrän jag är tillbaka i lägenheten imorgon eftermiddag/kväll.
Sitter o spelar spel med lillebror just nu, samtidigt som jag tvättar de sista, o har precis käkat frukost..:P Haha jaajaaaa jag vet, säg inget ;P Ställde faktiskt klockan på 9 imorse men jag o älsklingen hade så himla roligt o mysigt (haha vi är störda;P) så vi kom inte upp ur sängen förrän maassa timmar senare :P
Men det var det värt, sista mysmorgonen på läänge ju! =/ Vi hade jäkligt kul iallafall, vi är verkligen som bästa kompisar samtidigt som vi är så himla kära i varandra :)
Detta lovet har nog varit det bästa jullovet i hela mitt liv!
Jag har världens bästa familj, pojkvän o vänner, så är det bara :) Är så himla lycklig just nu:D

Ea åkte hem för ett tag sen för att tvätta han också, men snart kommer han tillbaka hit.
Ska försöka hinna med att damma/dammsuga/skura mitt rum innan dess (som inte blivit av än:P),
sedan får han faktiskt hjälpa mej med packningen ;P Höhö roligare om man är två!
Har annat o göra med så ska stänga av datorn nu, spela klart med min bror o sedan bli lite effektiv:P
Ikväll blir det massa mys o Robinson o nåt gott att äta hoppas jag ;)

Ha det så bra alla som läser!
PUSS


You and me forever <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0