Första skoldagen efter lovet

Hallåååå:D
Har ganska nyss kommit hem från skolan.
Har varit skitkul idag, första dagen efter det låånga lovet!
Dagen började med balett och det gick faktiskt rätt bra. Vi har röda veckor i baletten nu (extra tuffa) så det är bara att köööra direkt ;) Tur att jag tränat åtminstone halva lovet :P Klart det kändes ovant o man gjorde säkert massa fel men jag ska verkligen satsa stenhårt på baletten denna terminen o utvecklas! Behöver tekniken så nu jävlar ;) Sedan hade vi street med Robban o det är alltid kul! Efter lunchen hade vi KRS, idag hade vi musikteori (noter), vilket var väldigt bra för mig som ska söka Danshögskolan eftersom man har musikprov då i noter o massa. Sist hade vi modernt med våran nya lärare o det var en riktigt mysig lektion må jag sääga :) Hon verkar jättebra iallafall!
Nuuuu ska jag diska, laga mat, äta, diska igen o sedan duscha. Sedan ska jag krypa ned i sängen o titta på tv tills jag vill sova :) Myys!

Hörs imorrn igen.
PUSS

Memories ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så häftigt att kunna dansa balett!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-14 @ 14:30:15
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0