Frisk!

Har nyss kommit hem, jävla SL alltså! Tog drygt två timmar att komma hem!
Orkar inte skriva så mkt, har massa skit att tänka på nu o saker som måste ordnas, saker som oroar.. Men allt löser sej väl tillslut! Håller på att laga mat + lunch nu o sedan ska jag duscha, vill bli klar till 8 så jag kan bänka mej framför tv:n o bara slappna av, är Robinson, Andra Avenyn och So You Think You Can Dance på raken ;)
Som ni förstår har jag alltså varit i skolan idag, hade dock en läkartid imorse så jag kom till mitten av andra lektionen, men det har känts bra idag, är så gott som frisk redan så det var ju tur! Var ingen jäkla kräksjuka på g då, pheeew :P Hade dock alla andra symptom förutom att spy så jag vet helt ärligt inte vad det var, man kanske bara kan bli hängig, febrig o illamående sådär eller så var det allt psykiskt som kom ut fysiskt, jag vet inte.. Skönt att må bra nu iallafall :) O skoldagen har varit riktigt rolig! Ser fram emot imorgon :)

Nej nu är maten klar så det blir kääääk o dusch!

Ha det så bra alla ni sötnosar som läser! Puss
(o förlåt för att min blogg är så tråkig just nu=S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0