Nödvändig dag

(Get ready for some reeeally, reeeeally interesting information)
Hehe, dagen blev inte riktigt som jag tänkt mej, har inte alls hunnit med så mkt som jag borde, ändå har jag hållt på ända sedan jag skrev första inlägget idag. Är iallafall klar med all städning i rummet (förutom att damma men det tar jag imorgon, går nog hyfsat fort, plus skura golvet), har städat garderoben, ringt de samtal jag skulle och börjat tvätta, men det hann inte bli så mkt tvätt för proppen gick två ggr :P 
Har kört ett styrketräningspass + strech också, o nu är baby här o vi har precis ätit kvällsmat :)
Okej, har hunnit med hyfsat mkt ändå!
Får ta mina ärenden på stan imorgon (nån som vet om det är öppet som vanligt förresten, är ju trettondagsafton) o leka med Mikaela nån annan dag, Miiiikkan om du läser detta, kan du på onsdag...?:)
Pepparkaksbak får också bli en annan dag, men det är ju ingen panik, är kvar här ända tills på söndag så:)
Bokade buss hem idag o det känns bra, på söndag förmiddag drar jag tillbaka till Sthlm! Kommer såklart bli jobbigt att lämna alla här hemma nu när man varit med dom så länge o "vant sig" vid att ha alla kära nära, men jag ser sååå mkt fram emot en ny termin på Danscenter!!! Med tanke på hur terminen som gått har varit så är jag jäkligt pepp o laddad på att ha en asbra termin nu, utan skador!!

Nu ska jag mysa med baby.
Vet att jag lovat att fortsätta lägga in bilder men det får vänta lite.
Vill kraaamas :)

PUSS


Slänger in några bilder från julafton :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0