Ny vecka, ny månad, nytt år

Hmm.. vända tillbaka på dygnet var det ja.. O här ligger jag nyvaken.
Men det är fasen inte lätt när man inte får sova på natten tack vare att vissa här hemma aldrig tar hänsyn..=S Gaah! Men nu får det fan vara nog, inatt ska jag få sova o imorgon ska jag ställa klockan på 9. Börjar skolan om en vecka så måste börja vänja mej vid att gå upp tidigt igen. Usch, att gå upp runt 6-tiden är inget jag ser fram emot, men det gör inget för nu längtar jag så jäävla mkt efter att få daaansaaaaa! ♥

Hinner inte skriva mer nu, ville bara säga att jag kommer vara lite upptagen idag,
måste:
♦ Storstäda mitt rum (som kommer ta massvis med timmar, det skulle ni också förstå om ni såg hur det såg ut nu;P Så går det när man bara häver ur sej all packning på golvet ist för att lägga in kläderna i garderoben osv...:P)
♦ Tvätta kläder o sängkläder/byta rent i sängen
♦ Ringa tråkiga, läskiga men viktiga samtal
♦ Göra ett ärende på stan
♦ Träna

O nästan halva dagen har redan gått! Måste sätta faart här;P
Sedan får vi se vad mer det blir idag. Vill börja läsa i en av böckerna jag fick i julklapp, vill träffa Mikaela o åka o dansa o så vill jag baka pepparkakor o göra pepparkakshus med baby. Haha, vi köpte alla grejer för att göra bådadera innan jul men så hann vi aldrig med det men vi kan ju inte bara slänga allt så därför tänker vi dra igång med pepparkaksbak även fast det inte är jul längre ;P 
Vem har sagt att man inte kan baka peppisar o göra hus i januari?

Nu. Frukost.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0