Onsdag

Satan! Det har verkligen varit en tung dag idag.
Men samtidigt jätterolig. Hade först street med Robban o då gjorde vi mest koreografi. Sedan hade vi breaking, övade på backspinn o sen massa andra konstiga grejer som jag inte klarade av :P Haha, jag o Naimi konstaterade att vi är hopplösa fall när det gäller breaking, det spelar ingen roll hur mkt vi tränar för vi kommer aldrig bli bra ;P Haha. Men BÄTTRE kan vi ju bli! Ska försöka bli starkare så jag orkar mer, skulle nog underlätta med lite muskler ;)
Efter lunchen hade vi street med Yeya o faaan vad hårt hon körde med oss! Det var egentligen en grön (lugn) lektion men den var snarare röd. Shit vad vi svettades! Vi fick aldrig nånsin stå still så vi körde på hela tiden med koreografi o emellanåt när hon gick igenom nya steg så var vi tvungna att springa till ena sidan av rummet, ta i väggen, springa till andra sidan, ta i väggen o sedan till mitten, för att inte tappa flåset. Så varje gång hon klappade händerna skulle vi göra det o det gjorde hon faaen inte sällan ska jag säga er :P Vet inte hur många ggr vi sprang där fram o tillbaka för att sedan gå rakt in i koreografin :P Men det var jääkligt gött! Man höll liksom energin uppe hela tiden. Började lektionen med massa styrka o avslutade den med stretch så det var en perfekt lektion egentligen, men vi var ju rätt döda när vi skulle ha baletten efteråt, som faktiskt ÄR röd denna veckan med. Gick väl sådär idag men jag o hela klassen kämpade på ändå!

Nu har jag även gjort alla sysslor som måste göras här hemma efter skolan (laga mat, äta, diska, duscha, packa inför morgondagen osv, ni vet... fun stuff;P) o funderar faktiskt på att lägga mej vid 9 idag! Men vi får se, känner jag mej rätt kommer väl klockan bli efter 11 ändå...

Vi hörs imorrn igen!
PUSS

Jag saknar min älskling jättemkt! Denna gången går det antagligen 3 veckor mellan att vi ses =S
Looooooove you ♥



I miss this crazy biiaaatch too ;) Haha! Hoppas vi ses snart ♥


Kommentarer
Postat av: mikkaan

haha snögg bild :) jaaaa men vi ses ju snaaart!!! pussipuss

2010-01-21 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0