Söndag



Sitter o tittar på Johan Falk - National Target. Perfekt att de visar dem på söndagskvällarna, jag tänker titta på varenda en ;) Missar jag någon så hyr jag den, som sist, hehe, de är ju braaa ju! Antar att jag inte är den enda som blivit lite småkär i Frank Wagner ;P

Har haft min baby här i helgen så därför har jag inte velat sitta vid datorn någonting.
Vi skulle egentligen inte ses på 2 veckor till men så överraskade han mej med att komma hit ändå, gullet ;) Hade en ännu värre dag i fredags än i torsdags så det var fruktansvärt skönt att han kom! ♥

Förutom att vi har storstädat min lägenhet så har vi bara myst, myst, myst hela helgen o det har varit underbart o såå välbehövligt! Ätit alldeles för mkt gott dock ;P
Följde honom till centralen förut o det var som vanligt lika tråkigt att säga hejdå, saknade honom med en gång efteråt, ååååååh vad bajsigt detta äääär! :(
Jaja, nu är det som det är. Ska iallafall bli kul att dansa imorrn igen!

Nu börjar filmen igen så jag ska krypa ned i sängen o titta klart på den!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0