Still sick

Jag var tvungen att stanna hemma idag med :( Kände direkt när jag vaknade av väckarklockan att huvudet dunkade innan jag ens rört mej. Sedan när jag gick upp bara snurrade allt o jag mådde illa. Har fortf inte spytt något än men magen bara tumlar runt, runt o det är sjukt jobbigt, hade nästan hellre spytt så jag fått ur mej skiten ist för att hela tiden känna att man vill spy men inte kan göra det. Har legat nedbäddad o tittat på Vakna med The Voice sedan halv 7 o nyss ätit frukost. Har på mej huuur mkt kläder som helst, två par strumpor, tights, mysbyxor över, ett linne, en kortärmad, en långärmad o en stor t-shirt över allt + täcke men fryser ändå!! Har väl antagligen feber då också.. Jag är så ledsen o förbannad just nu för vill bara va i skolan o dansa!!!!
Särskilt när jag vet att de ska börja repa inför slutföreställningen + ska ha Yeya o Damon idag! :(
Planerar att bli frisk till imorrn iallafall, får se om min kropp lyssnar på mej!

Ska bara ligga inne hela dagen med film, tv o dator o en jäääkla massa frukt o vatten.
Utan sällskap...=S Måste iväg o handla lite också, får se om jag orkar.

Nu ska jag titta på fina lägenheter o inredningshemsidor o drömma mej bort tills när jag o baby ska flytta ihop, så känns det nog lite bättre sen ;)

Puss på er


Drömmer mej även bort bland sommarbilder idag..





(ja, jag har vita bikinitrosor, inte vit, naken rumpa:P)



 







Kommentarer
Postat av: malin

åh vad jag saknar dig! såg alla bilder sedan nyår :D haha, va kort jag ser ut på det kortet med ea och johan, ser ut som en dvärg! :D PUSS sötaste

2010-01-26 @ 15:15:23
URL: http://maaaliinjohansson.blogspot.com
Postat av: GABRIEL

Åhh vill ha sommar när jag ser bilderna!

2010-02-24 @ 16:35:50
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0