Streetstar i helgen!

Godmorgon :)
Det var uuuunderbart att få sova ut idag! Minns inte ens när jag senast fick sova ut OCH bre ut sej samtidigt ;P Välbehövligt!

Igår var en sån himla rolig dag i skolan! Först hade vi danskunskap, sedan jazz där vi har börjat med koreografier till föreställningen, det kommer nog bli riktigt bra o roligt ;P Sedan skulle vi haft modernt men läraren var, som i torsdags, sjuk så vi hade pilates istället. Myyycket skönt! Det borde vi ha varje vecka tycker jag, fasen vad vi skulle va ripped ;P Sist hade vi en asskön house-lektion med gästlärare (Errol), grymt!
Perfekt abslut på veckan :)
När jag kom hem hade jag myskväll med mej själv, chips, godis o Let's Dance. Sedan skulle jag titta på Rockstar som gick på tv:n men jag somnade tyvärr efter halva...=S Var helt slut verkligen! Faaan då, jag älskar verkligen den filmen, så jävla bra o fifan vad Mark Wahlberg e het i den ;P Wöööö! Bra musik också! Haha! Jag tycker faktiskt det ;)

Nej nu ska jag äta frukost!
Sedan ska jag städa lite här o göra mej i ordning o sedan dra till Solna för STREETSTAR!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0