This year's gonna be a good year

Är man seg idag elleeeer?
Shit vilken kväll det blev igår! Verkligen lyckat, o det var skitkul :D
Håller på att lägga in alla bilder nu, det blev väl runt 100 st ;P
Några av dem kommer in här på bloggen senare :)

Har bara legat o myst/slappat med Ea hela dagen så nu var det dags att ta tag i saker o ting.
Eller ja, kliva upp ur sängen o duscha ;) Är det dagen efter nyår så är det! Ea ska iväg o köpa pizza till oss nu o ikväll blir det nog bara filmmys eller något sånt. Kanske spela spel! Jag o Ea har fastnat lite för Master mind, haha hur nördiga är vi inte?

Jaja, nejnej, jag har inte så mkt mer att säga nu,
berättar mer om nyår o lägger in bilder senare o imorgon eller efter helgen ska jag (vare sig ni vill eller inte;P) berätta lite om mitt lov hittills o lägga in bilder från den senaste tiden.
En liten sammanfattning åtminstone av vad jag haft för mig när jag inte bloggat.

It's good to be back ;)
Ett nytt år väntar nu o jag ska se till att det blir precis som jag vill!
It's gonna be great ;)

PUSS på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0