Tisdag

Vilken bra dag det har varit! Har varit riktigt trött men det har varit kul ändå :)
Baletten imorse gick oväntat bra, tror det gick bra för alla idag, vi fick ganska mkt beröm iaf så det kändes bra! Jazzen var lika underbar som alltid, what can I say, älskar alla jazzlektioner! Efter lunch hade vi streetfunk o sedan street (locking) o vi gjorde endel väldigt svåra grejer på båda lektionerna men skojigt var det ;) Alltid lärorikt!
O veetni? Imorrn ska vi ha Yeya!!! :D I'm so happy! Nikki som är en av våra två huvudlärare i street är på Jamaica så imorrn o nästa vecka har vi därför Yeya som vikarie, ska bli grymt kul! Jag la ju upp ett klipp med henne nyss för er som missat det..

Nu är jag hungrig som en varg, kom hem för en stund sedan o håller på att laga mat nu.
Efter jag duschat blir det tv resten av kvällen, har massa att ta tag i men jag orkar fan inte idag.
Blir självklart So You Think You Can Dance sen, om jag orkar hålla mej vaken ;)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0