Torsdag

Alla dagar kan inte vara bra. Ibland spelar det ingen roll hur mkt man försöker intala sej att vara positiv o vända allt när man har en dålig dag, det bara går inte. Vissa dagar är bara skit helt enkelt. Idag är en sådan dag. Det började redan imorse när något konstigt hände med mitt huvud, det bara dunkade o kändes som jag stoppat in det mellan sånadär som tvättar bilar på verkstad ni vet, sånt tryck var det, fast inte som huvudvärk utan nåt jag aldrig känt förut. Sedan började jag bli yr o helt svag i benen (fast det kändes ändå inte som det gör innan man ska svimma) så fick lägga mej i sängen en stund igen. Men jag kom iväg till skolan ändå o hade en rolig jazzlektion o en modern lektion, som mestadels var rolig. Sedan händer det vissa saker som man bara inte klarar av en skitig dag. Åkte hem från skolan gråtandes o det är inte kul men det är bara att acceptera det, tillåta det att hända o känna det man faktiskt känner för att sedan ladda om. Imorrn är allt förhoppningsvis bra igen :)
 Gick o köpte godis o hyrde Johan Falk - Vapenbröder, som jag missade i söndags eftersom jag åkte buss då, så nu känns det lite bättre.
Har inte käkat middag än så tänkte ordna något nu, sedan SKA jag lägga mig i tid ikväll.
Imorrn är det helg o den känns såå välbehövlig, faaan vad jag ska sooooova!
Önskar dock att min älskling kunde komma hit =S Behöver Ea-kramar! ♥

Helgen efter det är det streetstar, shit pommes vad jag längtar! Hooppas Mikkan kommer då :)

Vi hörs nog imorrn. Puss på er.


These little things are big enough to hurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0