Vinterkräksjukan på g?

Helvete också :( Var tvungen att gå hem från skolan efter första lektionen imorse för att jag mådde så himla illa. Kände det redan på morgonen men tänkte att det kanske bara var för att jag var trött eller nåt, men ville verkligen till skolan så jag gick ändå. Men jag kände mej precis som man känner sej när man är skitfull, ni vet, yr, ont i huvudet o allt omkring bara snurrar o är suddigt o man kan liksom inte ta in någonting o så har man jättesvårt för att stå upp/gå rakt, + illamående som fan. Sprang iväg till toan flera ggr på skolan för det kändes som jag skulle spy men jag gjorde ju aldrig det! Insåg att jag var tvungen att gå hem igen så det gjorde jag o efter att jag betalat räkningar o ätit lite så la jag mej i sängen o somnade o vaknade för en timme sen!!!! Goooood, har sovit nästan lika mkt som en hel natts sömn, huuur ska jag kunna somna ikväll?! Mår fortfarande inte bra heller men jag ber till Gud att det är bättre imorrn! Vi ska börja repa till föreställningen med jazzen då + att vi har Yeya i street! MÅÅÅÅSTE DIIIT!

Behöver handla, laga lunch till imorrn o diska nu men funderar på hur jag ska få ork..
Gud vad allt går bra för mej nu för tiden! Men nu ska vi tänka positivt, det är säkert borta imorgon o då ska jag dansa som fääään hela veckan i skolan o till helgen är det STREETSTAR! ♦

 

Jaja, jag får börja greja lite här.

Ursäkta för tråkigt inlägg!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0