Bilder från igår

Igår, efter jobbet, firade vi som sagt morfar som fyllde år!
Vi var först ute o åt på restaurang,
sedan blev det tårta o fika hemma hos dom!




Mina nya, fina skor från Melba


Jag med en cp-hand;P



Jag o mamma var även på Erikshjälpen för att fynda lite Second Hand,
jag hittade en röd väska (gillar röda väskor, har typ 4 redan:P) och 4 pocketböcker.
Kan visa väskan nån gång när jag använder den ;)
Kom på att jag inte visat min förra - rosa - väska som jag köpte där i början av sommaren,
som jag använder hela tiden och ÄLSKAR!
Ska försöka komma ihåg att fota snyggingen nån gång ;)

Igårkväll blev det såklart So You Think You Can Dance,
det var lika bra som vanligt :)
Synd bara att Alex var tvungen att lämna pga skada,
han skulle ju förfan vinna!!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0