Kött fifan

Nu är jag hemma från Trollhättan o har precis duschat. Välbehövligt!
Mår verkligen som jag förtjänar idag kan jag ju säga men det var lätt värt det för fyfan vilken rolig kväll det blev igår:D
Var framme hos Karin vid 4, då käkade vi (jag, Karin, Fia, Catti) köttfärssås o spaghetti, sedan gjorde vi oss i ordning o drog sedan ner till lokalen Karin hyrt o det blev en grym förfest ;)
Kom fler folk alleftersom o vi skrattade, pratade, spelade "Med vilda gester" o hade allmänt trevligt :D
Gud vad jag älskar att va med mina älsklingar :) ♥ Like old times.
Sedan drog vi ner till stan o själva festivalområdet. Det är lite suddigt för mej där (:O) men några timmar senare var vi hemma hos Karin igen iallafall o snarkade :P Väry lyckad, galen, rolig o konstig kväll :P

Om några timmar kommer baby hem från Arvikafestivalen o då ska vi mysa som getter!
Blir pizza också hörde jag...?;) Behöver sånt idag, GE MA FETT! Mwaha.

Tog tusentals bilder igår så ska börja gå igenom dom nu o lägga upp endel av de här i bloggen strax!
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0