Lite bilder från förra veckan

Hmm, från i fredags tror jag..
Vi hyrde Snabba Cash och Precious o käkade hemmagjorda hamburgare ;)
Mys!
(För den uppmärksamma blev det alltså inte linssoppa o våfflor den dagen, för vi kom hem så sent så tog något snabblagat men vi gjorde det i söndags ist, mums)
(Filmerna var sådär. Snabba Cash var ju såklart bra men samtidigt inte min typ av film ändå, dels för att jag inte tål att se sådär mkt våld, blir helt illamående, o dels för att jag inte fattar allt, e väl för dum xD Men med Joel i huvudrollen är den värd att se igen;P)





Detta minns jag inte ens vilken dag det var, men tror helgen...?:)
Ea målade mina tånaglar iaf, hahaha. Det krävdes endel övertalning ;) Men han gjorde det sötnosen, o det blev fint ;P Hahaa han kommer säkert störa sej nu för att ja la upp det här ^^



Det var det enda jag hade!
Hände som sagt inte så mkt förra veckan eftersom Ea var sjuk hela tiden,
när han väl fått en ledig vecka :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0