Och som jag önskar att du var här nu

Har haft det fullt upp idag med. Jobb 9-17, Lindex, systemet, hjälpa mamma o mormor att handla, städa nedervåningen + vattna blommor åt mamma o ja.. sånt kul ni vet. Extremt rolig o intressant dag ;P Ungefär som igår! Haha.
Åker med andra ord till Trollhättan imorgon.
Nu ska jag skriva packningslista, packa, äta kvällis, duscha/hårinpackning/ansiktsmask/måla naglarna osv eftersom jag aldrig orkade det igår, fastnade vid datorn för länge ;P Så det blir en mysig girly-fredags-kväll, har nya SOLO o choklad med ;P Om jag hinner med det blir det nog en film innan jag lägger mej också.

Längtar så otrooligt mkt till imorrn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0