Sweetie

Det har varit fullt upp idag. Och nu är jag alldeles för trött och hostig. Och svettig. Mitt rum är verkligen en bastu! Sover hos mamma inatt o imorrn för Ea var tvungen att ligga över på jobbet 2 nätter. Jag vågar inte sova i lägenheten själv ;) Imorrn är det jobb igen så måste verkligen sova nu. Lägger in bilder o skriver mer imorrn, okeeey people...?:)

Säger godnatt med denna oerhört söta, roliga o konstiga bild på baby från förra veckan ;P


Han sov verkligen på riktigt också, snarkade som tusan, jag har det på film t.o.m. hahaha!
Hmm baby gillar att sova med mina bh:ar ;)
(Det var jag som la den där på skoj INNAN han somnade, när vi kollade på film tror jag,
fast jag la dem som solglasögon, som jag brukar ibland ;P Han lät den va kvar fast flyttade upp den lite o somnade sådär sen, haha söt ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0