Tjöt

Filmen igår var ju inte alls bra, okej kanske lite rolig ibland, men mest weird o b. Såg slutet på matchen, hejade på Spanien o skreeek när de gjorde mål så Ea blev arg "Maaaadde vi har grannar", kunde inte sova inatt för att svetten rann, näsan var tät (allergi) o Ea snarkade, somnade drygt en timme efter han åkt till jobbet dvs runt 7 o sov därför bort dagen. Fick panik när jag såg vad fint väder det var, åkte till mamma, la mej i solstolen runt 3 men då blev det såklart molnigt. Lika jäkla äckligt, instängt varmt för det! Sedan fick jag fiskbullar o färskpotatis (hallå fifan va gott de e) o nu sitter jag på mitt rum o svettas o mår dåligt, är inte alls pigg idag o min allergi sänker mej som faaan, orkar inte med detta meeeeeeeeer!
Har suttit ett tag o letat jobb o lägenhet i Sthlm.
Ska cykla hem till lägenheten nu för att diska, städa lite o sedan laga mat åt mej o baby som kommer från jobbet runt 9. Datorn får bli kvar här hemma o imorrn jobbar jag så hörs efter det.
Pusshej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0