Today's a failure

Fy tusan vilken trist dag. Jag är återigen trött, grinig, ledsen, orkeslös o har ont i huvudet. Hallååå vad är det med mej? Känner mej hur tråkig som helst ju o det VILL JAG INTE! Kanske "den veckan i månaden" påverkar mej mer än jag tror :P Sedan suger vädret. O jag har jobbat hela dagen. O jag o Karin skulle på Friskis&Svettis på Duse ikväll men hon kunde inte längre o jag orkar inte själv; tråkigare, för långt att cykla (just idag iaf) o det kan börja regna närsomhelst. Därför tänkte jag springa 5-kilometarn istället åtminstone + köra lite styrka själv men känner jag mej själv rätt blir det inget idag:S Åhhh! Ge mej ork o lust! Hatar att jag inte är sån som kan tvinga mej själv till att göra saker jag inte vill men behöver. Måste känna att jag har lust o att det känns kul, iaf när det gäller träning. O städning :P Man måste vara på "det" humöret.
Ska peppa upp mej ordentligt nu o ta tag i detta o mej själv efter helgen!
Vet inte varför jag babblar om detta här ens, tråkigt att läsa förfan :P Gillar inte att skriva negativa saker så borde kanske inte blogga egentligen :O

Men jag tror att morgondagen kommer bli raka motsatsen till denna dag för då är jag ledig, det är fredag, vädret ska bli fint o det är fest med alla mina närmsta vänner på kvällen :) Wiiiiie!


Min kära pojkvän kommer hem från jobbet snart, ska styra mys-/filmkväll med honom istället, bli omhändertagen o käka choklad. Just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0