Yesterday...

...all my troubles seemed so faaaar awaaaaaay, hahaa nerå.

Hade en sån himla bra, härlig, skön, fin o rolig dag igår
!
Åkte till kusinens (Therese's) stuga direkt efter jobbet för att baaada!
Det var jag, Ea, Daniel, hans kompis o Therese (lilla Tindra badade även lite;P) som var i o det blev en rätt lång stund i vattnet med volleyboll ;P Kul! Hehe. Jag o Ea busa o hade roligt ;P Vi är som små barn ibland, haha.
Sedan blev det fika i solen innan vi åkte hem igen o sen hade jag o baby filmkväll med massa gottis, vi hyrde "Farsan" (hahahah så rolig) och "The perfect getaway" (skräckis, fast den var inte så läskig o inte speciellt bra heller), hade det skitmysigt o fy tusan vad kära vi är ;)
Sedan la vi oss direkt efteråt eftersom klockan hunnit bli natta så det var därför jag aldrig bloggade mer igår, o idag har jag jobbat hela dagen!

Här är iaf bilderna jag tog igår:


Ea's bil funkar inte så bra just nu så vi lånade mormor o morfars volvo^^


Landet ♥ :)


Oj vad ljus bild det blev :P



S O M M A R





Stugan. Och moster ;P


Fina Tindra


Tindra vill ha kanelbulle haha aaaww




Therese o Tindris


Schleeeeeten jag efteråt, hos mamma för att hämta lite grejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0