My world is a better place because of you

Hello fellas.
Har varit lite busy idag.
Jobb, sen direkt ärenden på stan, sen pussa baby hejdå, sen diska rent diskberget + städa lägenheten, sen packa ihop lite, fixa H&M-returpaket (för små skor), posta det, handla på ICA o sedan cykla hem till mamma där jag är nu, kom ganska nyss innanför dörren. Tänkte sova här inatt, blir så tomt i lägenheten när inte Ea är där.

Helgen ska tillbringas i Trollhättan hos kära Karin med massa kompisar,
blir partyyy hela helgen! Fallens dagar där nu för er som inte vet.
Karin har t.o.m. hyrt festlokal o grejer, så alla ditbjudna får plats att förfesta;P Ska bli så jäävla kul :P
Har dock inte bestämt om jag ska åka imorrn med Maja o Fia eller på lördag med Catti o Calle, beror på hur länge jag jobbar imorrn o så..

Nu hade jag tänkt mej dusch, hårinpackning, ansiktsmask o nagellacksmålning innan det blir sängen o läsa ut min bok innan jag somnar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0